• Головна
  • Новини
  • ВИСТАВКА В ВАРШАВІ - STAG ЗАЯВИВ ПРО ПОЧАТОК ВИРОБНИЦТВА 7-ГО ПОКОЛІННЯ ГБО
01/03/2017

ВИСТАВКА В ВАРШАВІ - STAG ЗАЯВИВ ПРО ПОЧАТОК ВИРОБНИЦТВА 7-ГО ПОКОЛІННЯ ГБО

У Варшаві пройшла щорічна виставка GasShow-2017.

    З жалем доводиться відзначати, що подібні виставки останнім часом характеризуються меншим інтересом як з боку компаній, які виявили бажання представити свою продукцію, так і з боку відвідувачів.

    Можливо виною тому - відсутність проривних технологій, які дозволили б змінити усталений баланс в галузі газо-моторного палива.

    На виставці GasShow-2017 практично не було представлено компаній «працюють» з метаном, не було компаній з азіатського регіону, незначна кількість турецьких і індійських компаній.

    В общем-то виставка більше була схожа на зустріч старих добрих знайомих: європейських виробників ГБО зі своїми клієнтами.

    Втім, одна новинка, все-таки була представлена ​​в Варшаві. Польська компанія AC Stag представила продукт під амбітною назвою - 7 покоління автомобільного газового обладнання - Блок управління Dual Injection System Stag 500. Представлена ​​новинка викликала ажіотажний інтерес з сторно відвідувачів виставки.

Представлено 7-е поколение автомобильного газового оборудования

У стенда AC Stag толпились желающие узнать о новом поколении ГБО

    Система призначена для автомобілів з бензиновими двигунами оснащеними прямим уприскуванням. За заявою інженерів AC Stag, рішення застосоване в блоці Dual Injection System Stag 500 не має аналогів в світі. Суть роботи блоку управління полягає в тому, що в двигун одночасно подається рідка і випаровування фаза скрапленого газу. Рідка фаза подається через штатні бензинові форсунки, випаровування - через додатково встановлені газові. Рідка фаза подається під тиском 20 атмосфер. Тиск забезпечують два насоси підкачки. Створеного тиску явно не достатньо для повноцінної роботи системи на рідкому газу, проте, по завіреннях інженерів компанії, вистачає для того, щоб охолодити бензинові форсунки, не дозволивши їм перегріватися. Таким чином, чергуючи, уприскування зрідженого і випаруваного газу, блок управління Dual Injection System Stag 500 дозволяє експлуатувати автомобіль повністю на газі. Нагадаємо, досі існуючі системи ГБО на двигунах з прямим уприскуванням або чергували уприскування випаруваного газу і бензину, або повністю працювали на зрідженому газі.

На стенде представлена принципиальная схема работы ГБО 7-го поколения

    Будемо сподіваться, що представлена ​​система завоює довіру споживачів і стане популярною. Поки ж, на наш погляд, AC Stag зіткнувся з проблемою, яку не розв'язав - тиску в 20 атмосфер досить тільки для подачі зрідженого газу в режимі близькому до холостого ходу і не зрозуміло, як буде працювати система, наприклад, при тривалих переїздах, коли обороти двигуна залишаються високими протягом тривалого періоду - кількох годин. Використання Dual Injection System Stag 500 на метані неможливо, зважаючи на очевидну проблеми - відсутності рідкої фази газу.